SofiaLovisa

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sofia - 17 november 2009 18:51

Hej!


Tog ett litet break från allt pluggande.


Har inte hänt så mycket sen sist. Har bara hållt på med NO. Fysik är inte min starka sida.. Men det går ganska bra, tack o lov!


Imorron är det svenska redovisning. Vi ska prata om en bok som vi har läst. Boken skulle utspela sig på 1800-talet, eftersom vi håller på med 1800-talet i SO:n. Jag har läst "När var tar sin". Det var riktigt bra!


Nej, nu måste jag plugga, men kram på er!

Av Sofia - 17 november 2009 16:06

Hej!


Ja, den här veckan är fullproppad med läxor! Matte, engelska, franska, No, biologi, svenska... Usch!

Så det bli ännu en lååång eftermiddag med pluggande-.- Jag orkar nästan inte, men man måste ju!


Fick tillbaka mitt matteprov idag, och är nöjdGlad Gick faktiskt bra!


När jag kom hem så åt jag lite, sen tyckte jag att jag var tvungen att ta några minuter ledigt från pluggandet så jag satte mig här.


*bye*

Av Sofia - 17 november 2009 07:13

Har precis gjort mig klar inför skolan. Idag var det segt att masa sig upp ur sängen igen! Ville bara stanna kvar!


Idag får jag nog tillbaka mitt matteprov. Hoppas verkligen att det gick bra!!!


Se you later!

Ovido - Quiz & Flashcards