SofiaLovisa

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Sofia - 13 november 2009 21:53

Ja, nu är jag supertrött. Somnade nästan till Idol. Jag brukar inte vara den som somnar i soffan, men fredagar går nästan inte att hålla sig vaken på! Så jag aska väl ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen, så får jag se om jag orkar titta på utröstningen i Idol. Tyckte att Tove, Calle & Mariette var riktigt duktiga idag! Hejja dom!!^^


Godnatt på er!!

Av Sofia - 13 november 2009 18:22

Hejsan svejsan!


Ätligen fredag igen! Ska bli skönt med några dagar ledigt igen!


Idag har vi haft temadag i skolan. Hälsa var temat. Så jag och några till hade vattengympa. Det var jättekul! Sen hade vi en föreläsning om droger, intressant!


Sen var jag med en kompis. Vi spelade kort, övade dans och kollade på datorn.


Nu kom jag nästan precis hem, så nu är det bara att ladda upp inför kvällens avsnitt av Idol! Hejja Mariette, Erik, och Reza!


PUSS&KRAM^^

Ovido - Quiz & Flashcards