SofiaLovisa

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sofia - 25 november 2009 20:46

Tjenare!


Kom hem från fotbollen för ett tag sen! Riktig rolig träning idag!!


Blev ingen konfa, var tvungen att plugga, inte någon nyhet!


Nu kollar jag på de okända och sen ska jag titta på Pernillas Jul!


Puss på er!

Av Sofia - 25 november 2009 15:41

Hej!

 

Just nu är det stressigt värre!

 

Skriver senare!

 

PössKyss

Av Sofia - 25 november 2009 06:56

Godmorgon allihopa!


Idag känner jag mig sådär supertrött! Orkar ingenting känns det som, men det är bara att ta tjuren i hornen och köra på! (oj, vad klok jag lät där...)


Börjar med slöjd idag, kanske kan få klart min julstrumpa! Shit, det är bara 4 veckor kvar till jul, heeelt ofattbart!


Men nu måste jag göra mig i ordning!


Kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards