SofiaLovisa

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Sofia - 28 juni 2009 20:33

Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit i varamon med en kompis. Vi spelade minigolf och badade. Det var jättekul:-) Mina syskon var med och spelade golf också. Jag vann inte tyvärr, det gjorde Moa. Jag tog några bilder, men inte med min egna kamera, utan med mamma och pappas.


Jag på minigolfbanan. Den här banan var fick jag väl inte den bästa poängen på, jag tror att jag fick en 5:a eller nåt...

Lillbrorsan slog faktiskt mig. Han kom 3:a. Jag kom sist.

Här är vinnaren av minigolfen. Moa:-)

Efter golfen så mumsade Moa och Elis på glass.

Jag förlorade, men var lika glad för det:-) Här njuter jag av en cola i värmen.

Jag och Moa springer i för att doppa oss:-)


Det var skönt!!!!


När vi kom hem så åkte mamma, Moa och jag till Ica Maxi. Moa skulle ha tag på en bok, för hon ska följa med en kompis till Fallvik imorron. Dom ska sova där i 2 dagar, så hon behövde nåt att läsa. Jag köpte en tidning, Julia sommarspecial.


Just nu är det ju final i Confederations Cup. Fotboll igen!! Finalen är mellan USA och Brasilien. Jag håller på USA, just nu leder dom med 1-0:-)


Här kommer bilder på kläderna som jag köpte igår:


Linne från Gina TricotLinne från BikBok

Tröjor från BikBok

Skor från Din Sko


Kommentera gärna bloggen, om ni vill så kan ni ju kryssa i vad ni tycker i min nya omröstning också: "Kommer du att sakna Michael Jackson?"


Nu ska jag äta kvällsmat:-) Men vi ses imorron vänner! Kraam:-)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards