SofiaLovisa

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Sofia - 25 juni 2009 17:34

Imorse bestämde vi oss för att ta en fisketur ner till Göta Kanal. Så vi gav oss av, i hopp om att få en storfångst. Men det kunde vi ju bara drömma om. Det visade sig att det inte fanns en enda fisk, eller det fanns det säkert, men ingen som ville nappa. Det tyckte vi var konstigt för farfar hade sett flera fiskar förra veckan. Eftersom vi inte hade någon fiskelycka så hann jag ju med att ta några bilder.

Kanalen var fin. Men det fanns ju inte en fisk!

 

Moa i hopp om att få en liten firre.


Nappa då!!!


Vattnet var inte direkt varmt!


Vi hade med oss lite fika:-) Mums!!


Idag har det vart ännu en jättevarm dag. Så jag har varit i Varamon med två kompisar. Det var jätteskönt, men det var iiiskallt i vattnet, bara 11-12 grader. Men man blev ju i allafall avsvalkad... Resten av familjen var i Litho-badet där vattnet var något varmare.


Nu ska jag ta och äta en glass! Ha det bra. Kraam:-)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards