SofiaLovisa

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Sofia - 23 juni 2009 22:25

Har haft en härlig eftermiddag i Litho-badet. Badat och solat och haft det sköönt! Tyvärr så är laddaren till min kamera borta, så jag kunde inte ta några bilder:-( Men här kommer lite bilder från tidigare tillfällen:

 Våran hamster Snövit:-)

Fin blomma som jag tog kort på

                                                  
       i Spanien.


Det vart visst bara 2 bilder... men jag hinner inte mer nu.


Nu ska jag krypa till kojs. Sweet Dreams!



Av Sofia - 23 juni 2009 13:31

Har äntligen lärt mig hur man laddar upp bilder, så här kommer ett gäng:

Fåren som jag lovade att lägga ut bilder på. Dom var såå söta!

Göta Kanal var jättefin:-)


 Idag är det också supervarmt här termometern visar just nu 28.6 grader, så jag ska ta min bikini och sticka till Litho-badet idag igen. Bilder därifrån kommer, men min kamera har slut på batteri, så det kan ta ett tag, förresten så ska jag ladda den nu, så kanske jag kan ta några bilder. Får se om jag hinner ladda upp dom ikväll.


Vi ses kompisar:-) Kraaam!

Av Sofia - 23 juni 2009 09:35

 Såg att det är fotboll idag:) U21, nya landsaget spelar mot Serbien! Jag tycker att det är jättekul att titta på fotboll och spelar själv.

 Sverige vann ju sin första match, men förlorade den senaste:( Hoppas att det går bra för dom idag. För er som är intersserade börjar matchen kl: 20:45 på TV4.

 Tänkte bara informera lite...

See you later! Bye!

Av Sofia - 23 juni 2009 08:23

Nu har jag precis kravlat mig upp ur sängen, och tänkte att jag kunde unna mig själv lite bloggtid:) Så nu sitter jag här, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Just det!! Jag såg nyss att jag hade fått min första kommentar:) Jättekul!


Jag hade tänkt att ta en dusch nu på morronen, men det kunde jag ju glömma. Det visade sig att varmvattnet är avstängt från kl:8-12, och jag känner inte för en kalldusch...

Jag vet fortfarande inte hur man lägger ut bilder eller videoklipp, men det kommer, måste bara få lite tid:)


Är det någon som har en speciell blogg som ni läser nästan dagligen? Det har jag. Jag brukar läsa Pernilla Wahlgrens blogg. Jag tycker att det är ganska rolig, och hon skriver bra.


Nu får det räcka för stunden, men vi ses vänner! Kraam:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards