SofiaLovisa

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Sofia - 27 juni 2009 20:23

Hej kompisar!

Idag har jag vart på Ikea och Ikanohuset. Det tog nästan hela dagen, vi åkte ungefär kl. 11, och kom hem någon gång runt kl. 4. Det blev en del köpt. Jag köpte 3 linnen, 2 tröjor + ett par skor. Två av linnena köpte jag på Gina Tricot, och det andra köpte jag på BikBok tillsammans med de 2 tröjorna.


Vi åt på Ikanohuset också. Jag åt pizza-buffé, det var jättegott!! Sen skulle mamma ha tag på bast-gardiner, om ni förstår vad jag menar... Problemet var bara att det inte fanns någonstans! Jag tror att vi var inne i varenda affär i Linköping och ändå fick vi bara samma svar: "Nej, vi har inte såna." Lite jobbigt, tyckte vi. Vi skulle egentligen gått in på Maxi i Linköping och kollat om det fanns där, men vi orkade inte det för det var så himla varmt! Och så var vi nog ganska så trötta också... Det fanns  säkert såna gardiner där bara för det...


Efter det så var jag med två kompisar. Vi spelade kort och hade kuul!!!


Just nu håller Sommarkrysset på som bäst, hade tänkt att kolla lite på det, men jag tänkte att jag kunde blogga lite först. Såg att "Göta Kanal- eller vem drog ut proppen?" visades efter Sommarkrysset, kanske ska ta och titta på den. Dom håller ju på att spela in Göta Kanal 3 nu, och dom har faktiskt filmat lite här i Motala. Det tyckte jag var lite coolt!:-)


Så var det ju det här med min kamera-laddare. Den är totalt väck! Jag och mamma har letat överallt i huset, och hittar den inte någonstans! TYPISKT!! Jag kan ju inte ta bilder till bloggen nu:-( Hade tänkt lägga ut bilder på kläderna jag köpte idag, men så kom jag på: Just det ja... laddaren är ju borta, då kan jag ju inte ta bilder alls. Attans också!

Det kanske går att köpa en ny laddare någonstans. Hoppas det!


Nej nu ska jag ta och sätta mig framför TV:n med en påse Maltesers:-)


Ha det gott vänner! Kraam:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards