SofiaLovisa

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Sofia - 18 november 2013 16:47

 

Idag är en såndär grå och tråkig dag. Längtar tillbaka till Frankrike och sommaren. På sommaren har man så mycket mer energi. November känns som en enda lång grå period. Usch!


Skolan idag gick bra, var lite trött, men det är man väl alltid på måndagar. Hade prov i teckenkommunikation. Tror att det gick ganska bra. Sedan jag kom hem har jag pluggat och hunnit med en kopp kaffe tillsammans med mormor och morfar. Väldigt mysigt! Nu ska jag fortsätta plugga resten av kvällen. Idag blir det ingen träning eftersom jag har fått ont i benhinnorna. Bara vila som hjälper. Hoppas att jag kan komma igång så fort som möjligt. Hatar att inte kunna träna, men det är inte värt att riskera att få ont länge bara för att man inte kan hålla sig ifrån träning i några dagar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards