SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sofia - 4 november 2013 21:38

 

Den osminkade sanningen...


Jag kom iväg på min löprunda och jag kan säga att det var blod svett och tårar från första sekund. Men jag kämpade på och gav inte upp och tog mig runt 5,6 km. Aldrig ge upp!

Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Ska bli så skönt att sova och ladda upp för en lååång tisdag i skolan.

Godnatt   

Av Sofia - 4 november 2013 16:14

   

Hejalla glada!


Jag ville slänga min mobil i väggen imorse när alarmet ringde. SÅ trött! Jag hade egentligen sovmorgon till 9:50, mn var i skolan redan kvart över åtta för att fixa några uppgifter. Ambitiöst tänker ni...om det ändå hade varit så väl. Det berodde på att jag och min ärthjärna hade glömt alla böcker i skolan över lovet...

Resten av skoldagen gick i alla fall bra och vi fick sluta tidigare och det sitter ju aldrig fel! Åkte till stan och fikade efteråt med min bästis, alltid lika mysigt! Ett nytt fotoalbum fick följa med mig hem också, vilket var behövligt. 


NU har jag tänt mina nya ljuslyktor som jag köpte i Stockholm (jag älskar dom!!) och ska plugga resten av kvällen. Om jag hinner (orkar) ska jag ge mig ut och springa. Måste röra på fläsket! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards