SofiaLovisa

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia - 10 februari 2012 17:49



Att vara stark är inte

Att aldrig falla

Att alltid veta

Att alltid kunna


Att vara stark är inte

Att alltid orka skratta

Att hoppa högst

eller vilja mest


Att vara stark är inte

Att lyfta tyngst

Att komma längst

eller att alltid lyckas


Att vara stark är

Att leva livet som det är

Att acceptera dess kraft

och ta del av den

Att falla till botten

Slå sig hårt

Och alltid komma igen


Att vara stark är

Att våga hoppas

när ens tro är som svagast


Att vara stark är

Att se ljus i mörkret

Och alltid kämpa

för att nå dit. 

Av Sofia - 9 februari 2012 13:35

 


Har gått och dragit på mig en dunderförkyldning. Jättekul, verkligen!  Hostar, snorar och huvudet värker. Stannade hemma från skolan igår, och lika så idag. Missar massor, kommer få jobba ihjäl mig i helgen. Sånt är livet, antar jag. Träningen kan jag  ju bara glömma, himla apa också! Nej, nu ska jag sluta klaga och göra mig en kopp té och försöka plugga lite. Bye

Av Sofia - 5 februari 2012 11:14

   Choklad med grädde och marshmallows är inte helt fel på morgonen.

 

Sov verkligen hur skönt som helst inatt. Underbart! Nu ska jag ta mig en kopp kaffe för att orka med att plugga hela dagen. Fast jag känner på mig att det kommer sluta med typ 10 koppar eftersom det är sjukt mycket som måste göras...Ciao!

Av Sofia - 4 februari 2012 23:48

Sjukt bra! Laleh är grym!


Efter en dusch och en mycket bra lördag ska jag krypa ner i sängen. Finns inget bättre än att gå och lägga sig ren och fräsch. Inatt sover jag gott! Godnatt!














Av Sofia - 4 februari 2012 22:02



Melodifestivalen var sådär, men traditionen måste bevaras, så det är bara att titta. Loreen var bäst! Inget snack om saken. Nu ska jag umgås med mina bästa vänner: Chips & Dipp heter de. Pålitliga vänner som alltid får mig på bättre humör!   

Av Sofia - 4 februari 2012 18:03

     

   Resultatet av en systemkamera och en oseriös tjej kan bli ganska underhållande.

Jag har haft en mycket bra dag i Linköping med mamma, mormor&morfar! Fick med mig ett par örhängen, en tröja och ett par byxor hem. Åt även en väldigt god räksallad som satt fint i magen. Nu lyssnar jag på musik och tänker fortsätta med det ända tills Melodifestivalen börjar.  

Av Sofia - 4 februari 2012 10:28

 

Glada töntar   


God förmiddag! Lördagar är bra dagar tycker jag! Sova hur länge man vill och göra vad man vill. Ska ta en sväng till Linköping för lite shopping med mamma och mormor! Girl Power! 

Av Sofia - 3 februari 2012 22:20

  

Pizza,  skratt, mys, massa oseriösa bilder, ännu mera skratt, promenad i femton minusgrader, plattade håret osv! Ja ni hör ju, jag har haft en toppenbra fredagskvälll med min underbara vän! Så glad att jag har henne! 

NU: Chill och mys med min syster och en chokladkaka.

 

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards