SofiaLovisa

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Sofia - 25 februari 2012 11:32

Hello! Kom nyss hem från en liten sväng på stan med mamma och Moa. Det blev snabba puckar när vi insåg att Moas fotbollsskor var för små, och hon ska spela match idag. Så nu är vi hemma med ett par nya fotbollskor till henne, och en ny tröja till mig! Mycket bra! Vi ska självklart ner och heja som idioter när Moa kör sin första match i nya laget. Men jag vet att det kommer gå kanonbra! Dock är jag mer orolig för min egen skull...Jag kommer inte kunnna sitta stilla, för mina ben kommer vilja spela fotboll. Åh vad jag saknart!

  
Av Sofia - 25 februari 2012 00:36

Jag och min vän Bojen!


Varför sover jag inte? Jag är inte trött, därför sover jag inte. Och det är jobbigt att borsta tänderna...I-landsprolem som det också kallas. Har legat och skrattat åt youtubeklipp med min syster, nolife! Bokat en resa till Frankrike också, good life! Längtar till sommaren! Nej, nu ska jag sova! Godnatt.  

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards